مجله خبری و آموزشی هوش مصنوعی

چگونه شروع کنیم؟

آخرین بروزرسانی: ۴ آذر ۱۴۰۲
شما اینجا هستید:
زمان تخمینی مطالعه: 1 دقیقه

برای شروع به کار در هم‌نگار ابتدا باید یک اکانت ایجاد کنید. برای ایجاد اکانت باید روی دکمه ثبت نام یا شروع به کار و یا لینک ثبت نام در هدر کلیک کنید. در بخش ثبت نام می‌توانید اطلاعات خود را وارد کرده و یا از طریق اکانت گوگل خود به سادگی ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام به طور خودکار پلن اشتراک رایگان برایتان فعال می‌شود. و می‌توانید کار با هم‌نگار را شروع کنید.

نکته: در صورتی که سیستم از شما تایید ایمیل یا شماره موبایل بخواهد باید وارد اینباکس ایمیل‌تان شده و بر روی لینک تایید در ایمیلی که برای‌تان ارسال شده کلیک کنید و یا کد یکبار مصرفی که برای‌تان ایمیل (و یا به شماره موبایل‌تان پیامک شده) را در فیلد مربوطه وارد کنید. در غیر این صورت، با سیستم ثبت نام ساده هم‌نگار پس از کلیک بر روی دکمه ثبت نام وارد پنل کاربری خود می‌شوید.

پس از آن که ثبت نام را تکمیل کردید و به پنل کاربری وارد شدید می‌توانید کار با هم‌نگار را شروع کنید. توجه کنید برای استفاده از هم‌نگار باید به سراغ منوی سایدبار سمت راست (در دسکتاپ) بروید یا در موبایل بر روی آیکون سه خطی منو بزنید تا منو برای‌تان باز شود و سپس از بخش همه ابزارها می‌توانید ابزار موردنظرتان را انتخاب و کارتان را شروع کنید. مثلا با انتخاب چت هوش مصنوعی، می‌توانید با ده‌ها چت بات متخصص در زمینه‌های مختلف چت کنید و یا با انتخاب الگوها می‌توانید کارهای خاص مثل نوشتن عنوان پست ولاگ، نوشتن پست و استوری برای شبکه‌های اجتماعی و یا تولید ایده و محتوا برای موارد مختلف را انتخاب و انجام دهید.

آیا این مقاله مفید بود؟
نپسندیدن 0 0 از 0 نفر این مقاله را مفید دانستند.
قبلی: معرفی محیط کاربری هم‌نگار؛ گزینه‌های منو