مجله خبری و آموزشی هوش مصنوعی

چرا هم‌نگار به یک پلتفرم تمام عیار در رقابت با سرویس‌های خارجی هوش مصنوعی تبدیل شده است

توسط هم‌نگار بلاگ
منتشر شده: آخرین بروز رسانی در تاریخ ۰ اظهار نظر

هم‌نگار؛ پلتفرمی ایران، قابل رقابت با برترین اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی خارجی

هوش مصنوعی، امروز، مثل اینترنت در چند دهه پیش است. طی ماه‌های آینده هوش مصنوعی مانند اینترنت به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی شهروندان بدل می‌شود که در تمام امور زندگی و کار از آن بهره می‌برند. البته سرعت رشد هوش مصنوعی با اینترنت قابل مقایسه نیست و در همین یک سال گذشته حتی خوشبین‌ترین کارشناسان چنین رشد حیرت‌آوری را در زمینه تکنولوژی های مربوط به هوش مصنوعی پیش‌بینی نمی‌کردند.

همین موضوع سبب شده همه شرکت‌های بزرگ و غول‌های عرصه فناوری به فکر عرضه مدل‌های اختصاصی خود در زمینه هوش مصنوعی روی آورند. در حال حاضر تعداد اپلیکیشن‌ها، سایت‌ها و پلتفرم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی آن قدر زیاد شده که حتی سرویس‌های جستجو برای یافتن هوش مصنوعی در زمینه‌های گوناگون راه‌اندازی شده است. اما همان طور که قبلا گفته شد کاربران ایرانی با محدودیت‌های زیادی برای بهره‌مندی کامل از این فناوری‌ها روبرو بوده‌اند.

جدای از تحریم ایران توسط برخی سرویس‌ها و همچنین محدودیت و ممنوعیت‌هایی که در مراحل مختلف کار با سرویس‌ها برای کاربران ایرانی وجود داشته و همچنین مشکلات مربوط به پرداخت برای اشتراک سرویس‌های مختلف، یکی از مسایل دیگری که برای کاربران ایرانی وجود دارد مسئله زبان و همچنین محدودیت منابع و مراجع اطلاعات به زبان فارسی است. برای همین کاربران ایرانی قادر به بهره‌مندی از سرویس‌های بسیاری که پشتیبانی از زبان فارسی ندارند نیستند.

حال در این میان پلتفرمی مثل هم‌نگار نه تنها مشکل دسترسی به امکانات و خدمات کامل برترین مدل‌های خارجی هوش مصنوعی را رفع کرده، که امکانات مضاعفی برای کاربران ایرانی ایجاد کرده است. علاوه بر اینکه کاربران به جای مراجعه به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف جهت استفاده از سرویس‌های محبوب‌شان، همه این سرویس‌ها را یک‌جا و در یک پلتفرم در اختیار دارند، ادغام امکانات مدل‌های مختلف در هم‌نگار باعث شده حتی محدودیت‌های سرویس‌هایی مثل chatgpt و گوگل Gemini در هم‌نگار وجود نداشته باشد.

 

مزایای ممتاز هم‌نگار؛

چرا هم‌نگار برای کاربر ایرانی از سرویس‌های خارجی هوش مصنوعی بهتر است؟

در پلتفرم هم‌نگار، کاربران می‌توانند از به روزترین مدل‌های ارایه شده هوش مصنوعی مثل gpt4 turbo vision و Dall-E 3 HD و Gemini پرمیوم بهره‌مند شوند و مانند کاربران سراسر جهان در کوتاه‌ترین زمان می‌توانند جدیدترین آپدیت‌ها یا مدل‌های ارایه شده در زمینه چت، تولید تصویر، ویدیو و قابلیت‌های صوتی را تجربه و امتحان کنند. علاوه بر این، ابزارهایی توسط توسعه‌دهندگان هم‌نگار خلق شده که با استفاده از API مدل‌های قدرتمند، کارکردهای مفیدی مثل تولید پست/مقاله، تولید توضیحات محصول، ارایه کلیدواژه‌ها و متاتگ‌های سئو، ترجمه متون، بازنویسی متن و اصلاح گرامر، تولید و ویرایش تصاویر بر اساس درخواست‌های سفارشی، تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی و ده‌ها عملکرد جذاب دیگر را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

یکی دیگر از مواردی که هم‌نگار را در پله‌ای بالاتر از رقبای خارجی – برای کاربران ایرانی – قرار می‌دهد آموزش روبات‌های هوش مصنوعی بر اساس دیتاست‌ها و مجموعه اطلاعات فارسی است. همچنین با استفاده از سرویس‌هایی مثل Serper کاربران می‌توانند اطلاعات به روز را از چت بات ها دریافت کنند. قابلیتی که در اغلب مدل‌های محبوب هوش مصنوعی در جهان وجود ندارد.

 

بصرفه بودن هم‌نگار نسبت به سرویس‌های خارجی

نکته جذاب دیگر درباره هم‌نگار، قیمت ارزان آن حتی نسبت به مدل‌های خارجی است. با توجه به صرف هزینه بالا برای APIها، کاربران سرویس هم‌نگار، حتی نسبت به زمانی که اشتراک پرمیوم chatgpt را خریداری کرده باشند، با سرعت بالاتری پاسخ‌های چت را دریافت می‌کنند. چرا که OpenAI شرکت‌های با هزینه‌کرد بالا برای API را در اولویت قرار می‌دهد. علاوه بر این، کاربر هم‌نگار با خرید یک اشتراک می‌تواند به ده‌ها مدل و سرویس هوش مصنوعی دسترسی داشته باشد. در صورتی که خرید اشتراک یا اعتبار توکن همه یا بخشی از این سرویس‌ها برای انجام هر کار خاص، به مراتب برای‌شان گران‌تر خواهد بود.

آی باکس؛ سرویس انقلابی هم‌نگار بزودی ارایه می‌شود

یک اتفاق شگفت‌انگیز دیگر که به زودی در هم‌نگار رونمایی می‌شود سرویس آی باکس است که به گفته توسعه‌دهندگان، جعبه ابزار هوش مصنوعی برای کاربران است که دارای قابلیت‌های شگفت‌انگیزی خصوصا برای کاربران ایرانی است. بدین ترتیب پلتفرم و اپلیکیشن هم‌نگار به زودی تبدیل به برنامه‌ای ضروری برای هر ایرانی می‌شود که برای پیشرفت و سرعت بخشیدن به رشد کسب و کار و همچنین کارکردهای روزمره از آن استفاده خواهد کرد.

 

جمع‌بندی: فهرست مزایای هم‌نگار (برای کاربران ایرانی) در رقابت با رقیبان خارجی

  • دارای امکانات رایگان
  • پشتیبانی کامل از زبان فارسی در تمام ابزارها
  • عدم وجود دردسرهای مربوط به تحریم و پرداخا خارجی
  • پشتیبانی از اغلب مدل‌های محبوب هوش مصنوعی در یک پلتفرم
  • الگوهای آماده و پیش‌ساخته برای کاربردهای مختلف و مفید
  • پشتیبانی از اطلاعات به روز در چت
  • بهای تمام شده پایین‌تر به نسبت سایر سرویس‌ها
  • اضافه شدن مداوم قابلیت‌های جدید بر اساس درخواست کاربران
  • ارایه ده‌ها چت بات تخصصی آموزش یافته به زبان و با دیتای فارسی
  • پشتیبانی فارسی
  • پایگاه دانش و آموزش‌های جامع و به زبان فارسی
  • امکان درآمدزایی برای کاربران

برای اطلاعات بیشتر درباره پلتفرم هم‌نگار کلیک کنید

برای ثبت نام رایگان در هم‌نگار کلیک کنید

این مطالب هم پیشنهاد می‌شود

پیام بگذارید