مجله خبری و آموزشی هوش مصنوعی

نوشتن یک پست/مقاله کامل با استفاده از ابزار نگارش مقاله هم‌نگار

آخرین بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
شما اینجا هستید:
زمان تخمینی مطالعه: 1 دقیقه

یکی از ابزارهایی که در پنل کاربری هم‌نگار در اختیار شماست ویزارد تولید مقاله و پست وبلاگی است. به کمک این ابزار شما می‌توانید در حدود ۲ دقیقه یک مقاله کامل شامل مقدمه، سرفصل‌ها، جمع‌بندی، کلمات کلیدی و تصاویر تولید کنید. در این آموزش مراحل این کار را فرا می‌گیرید.

 

 

با کلیک بر روی گربنه ویزارد تولید پست/مقاله -> تولید مقاله کامل در منوی پنل کاربری وارد محیط ویزارد تولید پست می‌شوید:

 

وارد کردن موضوع مقاله مورد نظر

حالا می‌توانید موضوع خود را وارد کنید تا مراحل بعد توسط ابزار هوش مصنوعی انجام شود. شما همچنین می‌توانید کلمات کلیدی دلخواه خود را وارد کنید یا تولید کلمات کلیدی به تعداد دلخواه را (تعداد را باید تعیین کنید) به عهده هوش مصنوعی بگذارید.

تولید کلمات کلیدی

سپس با انتخاب کلمات کلیدی که تولید شده و کلیک روی مرحله بعد به مرحله ساخت عناوین وارد می‌شوید. در این قسمت نیز می‌توانید تعداد عناوین را مشخص کنید تا عناوین مختلف برای مقاله شما تولید شود.

 

تولید و انتخاب عناوین مقاله

حال از بین عناوین تولید شده یکی را انتخاب کرده و به مرحله بعد می‌روید. در این مرحله زمان تولید تصویر است.

تولید تصویر مقاله

تنظیمات مورد نظرتان را انجام می‌دهید تا تصویر توسط هوش مصنوعی تولید شود. سپس تصویر دلخواه را انتخاب کرده و به مرحله بعد می‌روید.

 

تنظیم و انتخاب خروجی ها

حالا می‌توانید با انجام تنظیمات و انتخاب تعداد خروجی‌ها، چند خروجی تحویل بگیرید که هر کدام از آنها در برگیرنده سرفصل‌های یک مقاله است که از میان آنها می‌توانید یکی را به سلیقه خود انتخاب کنید.

سپس بر روی رفتن به مرحله بعد کلیک کنید.

 

تولید مقاله نهایی

حالا سرفصل‌های خروجی وبلاگ به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید برخی را ادیت کرده و تنظیمات خود را از قبیل تعداد حداکثر کلمات مقاله را انجام دهید. سپس بر روی دکمه تولید مقاله کلیک کنید تا مقاله شما تولید شود.

 

ویدیوی آموزشی مراحل تولید مقاله

در ویدیوی زیر می‌توانید مراحل تولید یک مقاله کامل را مشاهده کنید. همان طور که مشاهده می‌کنید شما می‌توانید در حدود ۲ دقیقه یک مقاله کامل تولید کنید.

 

 

 

آیا این مقاله مفید بود؟
نپسندیدن 0 1 از 1 نفر این مقاله را مفید دانستند.
بعدی: چگونه از چت بات‌ها اطلاعات به روز دریافت کنیم؟