مجله خبری و آموزشی هوش مصنوعی

نحوه محاسبه و نمایش میزان مصرف کلمات در پیشخوان کاربری

آخرین بروزرسانی: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
شما اینجا هستید:
زمان تخمینی مطالعه: 2 دقیقه

جدای از ۱۰۰۰ کلمه رایگان که در هنگام ثبت نام برای شما قابل استفاده است در هر پلن اشتراک نیز سقفی برای میزان استفاده از کلمات (و تصاویر) وجود دارد. شما از طریق داشبورد یا پیشخوان کاربری خود در هم‌نگار می‌توانید از میزان مصرف خود اطلاع پیدا کرده و گزارشات و نمودارهای مربوط به مصرف را دریافت نمایید.

مقاله راهنمای نحوه محاسبه میزان مصرف به اینجا منتقل شده است.

مشاهده میزان مصرف کلمات و تصاویر در پیشخوان هم‌نگار

در تصویر زیر می‌توانید نحوه نمایش گزارش مصرف در پیشخوان کاربری را مشاهده کنید:

 

 

جزییات گزارشات مصرف در پیشخوان

۱- مجموع حجم کلمات استفاده شده (تمام ابزارها) در پلن جاری

۲- مجموع کلمات تولید شده به صورت کلی (مثلا این کاربر تعدادی کلمه در پل رایگان استفاده کرده که مجموع آن بهمراه کلمات استفاده شده در پلن فعلی نمایش داده می‌شود)

۳- مجموع کلمات تولید شده توسط بخش الگوها در دوره زمانی مشخص (کاربر مورد نظر از الگوها استفاده نکرده و در گزارش صفر درج شده)

۴- تعیین بازه زمانی برای نمایش گزارش و نمودار مصرف

توجه داشته باشید که گزارش مصرف الگوها تنها مربوط به بخش الگوهای آماده می‌باشد و برای مشاهده میزان مصرف کلی (هر کدام از ابزارهای مختلف) باید به نمودار میله‌ای پیشرفت و میزان مصرف پلن مراجعه نمایید.

 

مشاهده میزان مصرف برای الگوها

همچنین شما در پیشخوان کاربری می‌توانید تاریخچه و سوابق استفاده از الگوها به همراه میزان مصرف هر مورد را از بخش فهرست پروژه های اخیر مشاهده نمایید:

 

البته شما می‌توانید جزییات بیشتری را با کلیک بر روی بخش تمام پروژه ها در منوی پنل کاربری مشاهده نمایید.

 

نحوه اطلاع از میزان مصرف برای پست‌ها/مقالات تولید شده

همچنین از بخش ویزارد تولید پست/مقاله -> همه مقالات نیز می‌توانید به فهرستی از پست‌هایی که تولید کرده‌اید را به همراه میزان مصرف کلمات و البته امکان مشاهده و ویرایش پست‌ها دسترسی داشته باشید.

 

بدین ترتیب شما به شکل‌های مختلف می‌توانید از میزان مصرف حجم کلمات در پلن خود آگاهی یابید. برای تصاویر نیز به همین صورت امکان اطلاع از تعداد تصاویر تولید شده، هم در بخش پیشخوان و هم در بخش تولید تصویر وجود دارد.

 

نمایش باقی‌مانده تعداد کلمات در الگوها

همچنین با مراجعه به هر الگو در هنگام تولید محتوا، به شما میزان مصرف و تعداد کلمات باقیمانده در پلن فعلی نمایش داده می‌شود.

 

برای فراگیری نحوه بهینه و بصرفه‌ترین شکل استفاده از پلن‌ها برای تخصص‌ها و زمینه‌های کاری مختلف و کسب اطلاعات بیشتر در این باره به وبلاگ هم‌نگار مراجعه نمایید.

 

 

آیا این مقاله مفید بود؟
نپسندیدن 0 0 از 0 نفر این مقاله را مفید دانستند.
بعدی: ترجمه و نگارش محتوا برای وبلاگ؛ چگونه از هم‌نگار برای تولید محتوا در وردپرس استفاده کنیم؟ (ویدیو)