مجله خبری و آموزشی هوش مصنوعی

فعالسازی هوشمند؛ قابلیت جدید هم‌نگار برای مسدود کردن کاربرانی که ایمیل فعالسازی را باز نکنند

توسط هم‌نگار بلاگ
۰ اظهار نظر

با توجه به اینکه برخی از کاربران با استفاده از ایمیل‌های جعلی یا موقت در هم‌نگار ثبت نام می‌کنند و به هدف استفاده از پلن رایگان حساب‌های متعددی ایجاد می‌کنند، تیم هم‌نگار قابلیت فعالسازی هوشمند را ارایه کرده است. با توجه به سیستم و قابلیت‌های هم‌نگار، موضوع اکانت‌های فیک تنها به سوءاستفاده از حجم پلن رایگان محدود نمی‌شود بلکه به خود کاربران نیز لطمه می‌زند. کاربران برای استفاده از آموزش‌ها، قابلیت‌ها و بهره‌مندی کامل از امکانات هم‌نگار نیاز به ایمیل واقعی (موبایل اختیاری است) دارند.

سیستم فعالسازی هوشمند به این شکل عمل می‌کند که کاربران ۲۴ ساعت پس از ثبت نام مهلت دارند که ایمیل فعالسازی را که دقایقی پس از ثبت نام برای‌شان ارسال می‌شود باز کرده و مطالعه کنند. ایمیل فعالسازی پس از بررسی ایمیل و در صورت فیک نبودن ایمیل ارسال می‌شود. با توجه به اینکه تمام کاربران، پس از ثبت نام و بدون نیاز به تایید ایمیلی، بلافاصله می‌توانند وارد پلن کاربری خود شوند، یک مهلت ۲۴ ساعته وجود دارد تا ایمیل فعالسازی را باز و مطالعه کنند.

ایمیل فعالسازی شامل اطلاعات مفیدی برای نحوه استفاده از هم‌نگار، معرفی قابلیت‌های جدید و لینک‌های کاربردی می‌شود که هر کاربر برای بهره‌مندی کامل از هم‌نگار به آنها نیاز دارد. در صورتی که تا ۲۴ ساعت پس از ثبت نام، ایمیل فعالسازی توسط کاربر باز نشود، اکانت کاربر مسدود می‌گردد. در این صورت، کاربر ۷۲ ساعت فرصت دارد تا ایمیل فعالسازی را باز کند تا اکانتش دوباره فعال و قابل استفاده شود. در صورتی که در این مدت ایمیل فعالسازی باز نشود اکانت مذکور به طور کامل حذف خواهد شد.

 

این مطالب هم پیشنهاد می‌شود

پیام بگذارید