مجله خبری و آموزشی هوش مصنوعی

ترجمه و نگارش محتوا برای وبلاگ؛ چگونه از هم‌نگار برای تولید محتوا در وردپرس استفاده کنیم؟ (ویدیو)

آخرین بروزرسانی: ۳ دی ۱۴۰۲
شما اینجا هستید:
  • دانشنامه
  • الگوها
  • ترجمه و نگارش محتوا برای وبلاگ؛ چگونه از هم‌نگار برای تولید محتوا در وردپرس استفاده کنیم؟ (ویدیو)
زمان تخمینی مطالعه: 1 دقیقه

همان طور که می‌دانید هم‌نگار دارای ابزارهای جامعی برای نگارش محتواست که به کمک آن می‌توانید با سرعت بسیار بیش از آن‌چه تا به حال تجربه کرده‌اید محتوا تولید کنید. یکی از این ابزارها الگوی مترجم متن است که در بخش الگوهای سفارشی قابل دسترسی است. (الگوهای سفارشی فقط در پلن‌های پرمیوم قابل دسترس است)

به کمک این ابزار شما می‌توانید با سرعتی باورنکردنی یک پست یا مقاله را ترجمه و در سایت یا وبلاگ خود منتشر کنید. همان طور که می‌دانید متن‌های دست اول و اورجینال، رتبه بالایی در فاکتورهای سئو دارند و اگر شما بتوانید محتوای خارجی را ترجمه کنید علاوه بر اینکه تبدیل به یک منبع دست اول در وب فارسی می‌شوید رتبه سئوی خود را نیز ارتقا می‌دهید. بنابراین ترجمه متون، در بازاریابی محتوا نقش بسیار مهمی دارد.

 

ترجمه از طریق هم‌نگار، انتشار در وردپرس

در این ویدیو می‌توانید مشاهده کنید چطور با ابزار مترجم متن می‌توانید متن خود را ترجمه و به سایت وردپرس منتقل کنید.

 

نکاتی برای نویسندگان و مترجمان حرفه‌ای

نکاتی که باید مورد توجه قرار دهید این است که:

۱- اگر متن اصلی بسیار تخصصی است و یا شما یک مترجم نام‌آشنا و دقیق هستید می‌توانید مقاله را به صورت تکه تکه ترجمه و به وبلاگ اصلی منتقل کنید. در این صورت می‌توانید از ابزار مترجم بخواهید از هر متن، مثلا ۳ نمونه خروجی متفاوت بدهد تا شما بتوانید بهتری ترجمه را انتخاب کنید.

۲- همچنین برای دقت بیشتر می‌توانید متن اصلی را نیز علاوه بر ترجمه، به پست وبلاگ خود اضافه کنید تا بتوانید ترجمه را با متن اصلی مطابقت داده و ایرادات احتمالی را اصلاح کنید.

این نکات برای سایت‌های تخصصی و حرفه‌ای است و با رعایت این نکات نیز، شما باز هم سرعت بسیار بیشتری نسبت به ترجمه دستی متن کامل خواهید داشت. ما به کمک این ابزار، توانستیم تا چندین برابر میزان تولید محتوای خود را افزایش دهیم. برای ما افزایش سه برابری تولید محتوای باکیفیت کافی بود.

 

در ویدیوی زیر، می‌توانید با رعایت نکات حرفه‌ای، نحوه ترجمه متن در وبلاگ وردپرس را مشاهده کنید. در تولید مقاله برای وبلاگ هم‌نگار، ما به این روش عمل می‌کنیم. هم سرعت کار حفظ می‌شود و هم دقت در ترجمه و مطابقت با متن اصلی و در نهایت کیفیت متن نهایی.

 

امیدوارم این آموزش مورد استفاده شما قرار بگیرد.

 

 

آیا این مقاله مفید بود؟
نپسندیدن 0 1 از 1 نفر این مقاله را مفید دانستند.
قبلی: نحوه محاسبه و نمایش میزان مصرف کلمات در پیشخوان کاربری
بعدی: معرفی و نحوه استفاده از الگوی پیشنهاد فیلم هم‌نگار (ویدیو)