مجله خبری و آموزشی هوش مصنوعی

درآمدزایی آسان و لذت‌بخش با هم‌نگار؛ هم فال و هم تماشا

توسط مریم امیری
۰ اظهار نظر

اگر شما هم از علاقه‌مندان هوش مصنوعی و ابزارها و کاربردهای جذابش هستید آیا می‌دونستید که می‌تونید هم با ابزارهای هوش مصنوعی کارهاتون رو انجام بدید، از امکاناتش لذت ببرید و هم ازش کسب درآمد کنید. در پلتفرم هم‌نگار این امکان براتون فراهم شده.

راهکارش خیلی ساده هست. پس با ما همراه باشید.

چطور از سیستم همکاری در فروش هم‌نگار کسب درآمد کنیم؟

فقط کافیه یه اکانت در هم‌نگار باز کنید. بعد به سراغ ابزارهای متنوع هوش مصنوعی که در پنل کاربری‌تون ارایه شده برید. اگه قبلا با مدل‌های مختلف کار کرده باشید کارتون خیلی ساده هست. چون اینجا هم با مدل‌های محبوب هوش مصنوعی مثل chatgpt و جمنای گوگل و … سر و کار دارید. در این پلتفرم هم مدل‌های تولید محتوا و چت ارایه شده، هم مدل‌های تولید تصویر و صوت و البته خیلی ابزارهای منحصربفرد دیگه. اگر هم تازه‌کار هستید کافیه به سراغ دانشنامه هم‌نگار برید و خیلی ساده طرز کار با ابزارهای جذاب هم‌نگار رو یاد بگیرید.

بعد از اینکه از هر ابزار استفاده کردید و لذت بردید می‌تونید این تجربه رو با دیگران هم اشتراک بزارید و از این طریق درآمد کسب کنید. کافیه از پنل کاربری‌تون به بخش همکاری در فروش برید و لینک اختصاصی‌تون رو کپی کنید. بعد توی شبکه‌های اجتماعی که عضو هستید یا برای دوستانی که می‌دونید این برنامه براشون جالبه این لینک رو بفرستید و درباره کارکردها و ابزارهایی که استفاده کردید بهشون توضیح بدید.

حالا هر کسی که از طریق لینک شما وارد هم‌نگار بشه، ثبت نام کنه و اشتراک بخره، شما پورسانت دریافت می‌کنید. هر یک پورسانت شما در هم‌نگار بسته به اشتراکی که کاربر می‌خره می‌تونه از ۳۵ هزار تومن تا ۹۰۰ هزار تومن باشه. جذابیت ماجرا به همین جا ختم نمیشه. جالب‌تر اینکه این کاربر هر بار که اشتراکش رو تمدید کنه یا یک اشتراک جدید بخره باز هم شما همون پورسانت رو دریافت می‌کنید. درآمدزایی از این جذاب‌تر!؟

آیا امکان استفاده از اشتراک هم‌نگار به صورت رایگان برای شما وجود داره؟

شما می‌تونید هم از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کنید هم با معرفی یا حتی آموزش ابزارهایی که استفاده می‌کنید و ترغیب دیگران، یک منبع درآمد دایمی و قابل توجه داشته باشید. البته شما – بعد از ۷ روز استفاده رایگان – برای استفاده از امکانات هم‌نگار باید اشتراک خریداری کنید. آیا راهی وجود داره که بتونید به صورت رایگان از این اشتراک‌ها استفاده کنید؟ جواب بله هست.

اگر دوست ندارید برای اشتراک هم پول بدید کافیه سه تا پست توی شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر یا همون اکس و اینستاگرام درباره هم‌نگار بزارید و اکانت هم‌نگار رو تگ یا منشن کنید. اگه پست‌های شما دستکم به ۱۰۰ لایک برسه، اشتراک ماهانه هم‌نگار به شما هدیه داده میشه.

جالبه نه؟ شما حتی بدون هزینه می‌تونید یه منبع درآمد عالی داشته باشید. با توجه به اینکه هوش مصنوعی یک فناوری نوین هست و مثل اینترنت در حال فراگیری، شما به راحتی می‌تونید کاربران رو به سمت اون جذب کنید. حتی همین روش درآمدزایی رو هم می‌تونید به کسانی که دوستشون دارید معرفی کنید.

یه نکته دیگه. برای تولید محتوا درباره هم‌نگار و هوش مصنوعی، می‌تونید از وبلاگ هم‌نگار هم کمک بگیرید و مثلا خبرهای جدید و جذابی که منتشر میشه رو توی پیج‌تون پوشش بدید. بدین ترتیب همیشه محتوای جدید دارید که به واسطه اون بتونید شغل درآمدزای خودتون رو توسعه و گسترش بدید.

امیدوارم با این روش بتونید درآمدهای عالی به دست بیارید.

 

این مطالب هم پیشنهاد می‌شود

پیام بگذارید