مجله خبری و آموزشی هوش مصنوعی

معرفی محیط کاربری هم‌نگار؛ گزینه‌های منو

آخرین بروزرسانی: ۴ آذر ۱۴۰۲
شما اینجا هستید:
زمان تخمینی مطالعه: 3 دقیقه

پس از ثبت نام در هم‌نگار و وارد شدن به پنل کاربری، وارد محیط کار هم‌نگار می‌شوید که تمام کارهای خود را می‌بایست از طریق آن انجام دهید. می‌خواهیم این محیط را به شما معرفی کنیم. در ابتدا به سراغ نوار کناری سمت راست پنل می‌رویم و گزینه‌های آن را معرفی می‌کنیم

 

سایدبار

همان‌طور که مشاهده می‌کنید در پنل کاربری شما یک سایدبار در سمت راست قرار دارد که گزینه‌های اصلی را در آنجا می‌بینید و می‌توانید بخش مورد نظرتان را از طریق آن انتخاب کنید. حال بگذارید در این سایدبار دقیق شویم:

پیشخوان

گزینه اول سایدبار پیشخوان است یعنی همان صفحه‌ای که در ابتدا واردش شدید و الان در آن قرار دارید. در آموزش‌های بعدی قسمت‌های مختلف پیشخوان را به شما معرفی می‌کنیم.

 

اشتراک‌ها

گزینه بعدی بخش اشتراک‌هاست. برای این‌که تمام گزینه‌های این بخش را ببینید باید بر روی فلش روبروی آن کلیک کنید تا زیرمنوها را ببینید. (تمام گزینه‌هایی که آیکون فلش روبروی آن می‌بینید دارای زیرمنو هستند)

همان طور که می‌بینید بخش اشتراک‌های شامل دو گزینه سوابق اشتراک و بسته‌های اشتراک است. در قسمت سوابق اشتراک، شما تاریخچه‌ای از خریدهای قبلی اشتراک‌ها (در صورتی که خرید انجام داده باشید) را به همراه اطلاعاتی همچون تاریخ خرید مشاهده می‌کنید.

در قسمت بسته‌های اشتراک نیز شما می‌توانید پلن اشتراک خود را ارتقا داده یا آن را تمدید کنید. برای توضیحات درباره پلن‌های مختلف اشتراک به بخش معرفی پلن‌های اشتراک مراجعه کنید.

همکاری در فروش

در بخش همکاری فروش، امکان کسب درآمد برای تمام کاربران هم‌نگار فراهم شده است. در برنامه جذاب همکاری در فروش هم‌نگار، شما به واسطه معرفی دوستان و آشنایان خود به هم‌نگار، ۲۰٪ از مبلغ تمام خریدهای آنان را به عنوان پورسانت دریافت می‌کنید. در صورتی که یک پیج پر فالوور در شبکه‌های اجتماعی یا یک سایت پربازدید داشته باشید به واسطه معرفی هم‌نگار و ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانید یک منبع درآمد قابل توجه برای خود راه‌اندازی کنید. برای اطلاعات بیشتر به بخش همکاری در فروش مراجعه کنید و یا آموزش‌های مربوطه را در وبلاگ هم‌نگار مطالعه کنید.

حال برگردیم به پنل همکاری در فروش. وقتی روی بخش همکاری در فروش کلیک کنید گزینه‌های آن نمایش داده می‌شود. 

– نمای کلی

اولین گزینه نمای کلی است که در واقع داشبورد مربوط به برنامه همکاری در فروش شما و بخش درآمدزایی را نمایش می‌دهد. در این بخش اطلاعات کلی درباره سیستم همکاری در فروش و درآمدهای شما نمایش داده می‌شود.

در اینجا شما علاوه بر گزارشاتی از میزان درآمدها و کاربرانی که از طریق شما به هم‌نگار آمده‌اند می‌توانید به اطلاعات دیگری نیز دسترسی داشته باشید. از جمله لینک ارجاع شما. این لینکی است که شما به واسطه آن کسب درآمد می‌کنید. کافی است یک پست درباره هم‌نگار در شبکه اجتماعی یا وبلاگ منتشر کنید و این لینک را در آن قرار دهید تا دنبال‌کنندگان‌تان با کلیک روی آن وارد هم‌نگار شوند. از این پس هر خریدی که توسط آنها اتفاق بیفتد، شما پورسانت خود را دریافت می‌کنید.

– پیکربندی پرداخت

گزینه بعدی پیکربندی پرداخت یا همان اطلاعات حساب بانکی شماست. در این بخش شما می‌توانید اطلاعات حساب بانکی خودتان یعنی شماره کارت بانکی یا شماره شبا را وارد کنید تا پرداخت درآمدهای شما به این حساب صورت پذیرد.

– سوابق درآمد

در این قسمت شما جدولی مشاهده می‌کنید که گزارشات مربوط به درآمدهای شما را نمایش می‌دهد. هر بار یکی از ارجاعات شما (یعنی کسانی که با لینک ارجاع شما وارد هم‌نگار شده‌اند) خریدی انجام دهد، پورسانت آن خرید به این جدول اضافه خواهد شد و شما تاریخ و سوابق کلیه درآمدهای خود را مشاهده خواهید کرد.

– درخواست‌های برداشت از حساب

در این بخش، لیست تمام تسویه حساب‌ها در سیستم همکاری در فروش شما نمایش داده می‌شود. هر بار که درخواستی برای تسویه حساب درآمدهای همکاری در فروش‌تان ارسال کنید در اینجا ثبت خواهد شد.

نکته: برای ثبت درخواست برداشت از حساب باید از بخش همکاری در فروش -> نمای کلی، بر روی دکمه اعتبار حساب در بالای سمت چپ صفحه کلیک کنید و بر اساس میزان درآمدتان، مبلغ درخواستی و اطلاعات دیگر را برای تسویه حساب وارد کنید تا مبلغ مورد نظر برای‌تان پرداخت شود.

– سوابق پرداخت

در این قسمت نیز کلیه گزارشات مربوط به پرداخت‌هایی که به حساب شما انجام شده است نمایش داده می‌شود.

آیا این مقاله مفید بود؟
نپسندیدن 0 0 از 0 نفر این مقاله را مفید دانستند.
قبلی: نحوه استفاده از قابلیت‌های پرمیوم هم‌نگار با ثبت اشتراک
بعدی: چگونه شروع کنیم؟