مجله خبری و آموزشی هوش مصنوعی

اطلاعیه هم‌نگار و کاهش ۵۰ درصدی قیمت اشتراک همزمان با آپدیت جدید

توسط هم‌نگار بلاگ
۰ اظهار نظر

تیم هم‌نگار همزمان با ارایه آپدیت جدید به عنوان اولین نسخه رسمی خود، تصمیم به کاهش بهای پلن‌های اشتراک در حد نیم‌بها گرفته است. این تصمیم به دلیل موج گرانی‌های موجود و کاهش قدرت خرید مردم و بخصوص به علت افزایش تعرفه‌های اینترنت که امروزه به عنوان ضروریات زندگی به شمار می‌رود اتخاذ شده است. کاهش قیمت پلن‌های اشتراک هم‌نگار تا اندازه‌ای است که سود این استارت‌آپ را تقریبا به صفر می‌رساند و بهای این پلتفرم را حتی از سرویس‌های خارجی اصلی نیز در برخی موارد به میزان پایین‌تری می‌رساند. تیم هم‌نگار در اطلاعیه‌ای دلایل چنین تصمیم پرریسکی را تشریح کرده است:

«به اطلاع کاربران عزیز هم‌نگار می‌رسانیم که در آپدیت‌های جدید هم‌نگار که در روزهای آینده منتشر خواهد شد، قابلیت‌های بسیار جذابی که منتظرش بودید ارایه خواهد شد اما مژده‌ای که در کنار آن به شما می‌دهیم از آن هم جذاب‌تر است. تیم هم‌نگار با توجه به بررسی شرایط اقتصادی و بخصوص همزمان با افزایش تعرفه‌های اینترنت که از جمله اقلام ضروری مردم به شمار می‌رود تصمیم سختی را اتخاذ کرده است: کاهش نیم بهای پلن‌های اشتراک هم‌نگار.

با توجه به اینکه به زودی، ابزارهای هوش مصنوعی نیز مانند اینترنت به یکی از ضروریات جامعه مدرن بخصوص در حوزه کسب و کارها بدل می‌شود، تصمیم گرفتیم یک ایده‌ی پرخطر را آزمایش کنیم. با کاهش قیمت‌های پلن‌های اشتراک هم‌نگار، سود خود را از این خدمات تقریبا به صفر رساندیم تا افراد بیشتری بتوانند از این سرویس‌ها بهره‌مند شده و کسب و کارهای نوپا، به دلیل هزینه‌ها، از مزایای سرویس‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی صرفنظر نکنند.

البته تداوم این اقدام به میزان استقبال کاربران و تعداد خریدها بستگی دارد چون با توجه به قیمت‌های جدید، تنها حاشیه سود ما مدت زمانی است که کاربر یک پلن را خریداری می‌کند تا حجم آن را به پایان برساند و چنانچه تعداد فروش بالا باشد ما این امکان را خواهیم یافت که از پس هزینه‌های خود برآییم و قیمت‌ها را حفظ کنیم. بنابراین کاربران ما نیز می‌توانند با خرید پلن‌های اشتراک، هم خود از سرویس‌های هوش مصنوعی با بهایی کمتر از مدل‌ها و پلتفرم‌های اصلی خارجی بهره‌مند شده و هم به تداوم این خدمات برای سایر افراد کمک کنند.

از سوی دیگر تصمیم گرفتیم به جای پلن رایگان یک‌ماهه که امکانات محدودی را به صورت رایگان ارایه می‌کرد، یک پلن آزمایشی ۷ روزه اما بدون محدودیت‌های پلن قبلی ارایه دهیم که به مدت یک هفته کاربران بتوانند تمام امکانات پلن‌های پرمیوم هم‌نگار را بدون محدودیت آزمایش کنند.

همچنان که ایده‌ی راه‌اندازی هم‌نگار، در زمانی که کاربران ایرانی به خاطر تحریم‌های خارجی و محدودیت‌های داخلی، برای بهره‌مندی از ابزارهای مفید هوش مصنوعی دردسرهای زیادی را متحمل می‌شدند، ارایه راهکاری بود که هموطنان ما بتوانند بدون دردسر از برترین مدل‌ها و ابزارهای جدید هوش مصنوعی بهره‌مند شوند امیدواریم با این تصمیم پرریسک نیز بتوانیم در راستای این هدف حرکت کرده و در این روزهای سخت، با خدمات خود، گوشه‌ای از مشکل کسب و کارها را برطرف کنیم.

لازم به ذکر است قیمت‌های جدید تا زمانی که قادر باشیم هزینه‌های آن را تامین کنیم برقرار خواهد ماند و امیدواریم که با همراهی کاربران عزیز ایرانی بتوانیم این کار را تا زمان طولانی‌تری انجام دهیم.

ارادتمند مردم ایران

تیم هم‌نگار»

 

برای اطلاع از قابلیت‌هایی که در آپدیت‌های جدید هم‌نگار ارایه خواهد شد به این مطلب مراجعه کنید. همچنین برای استفاده و خرید پلن‌های اشتراک با بهای جدید به پنل کاربری خود در هم‌نگار مراجعه کنید.

این مطالب هم پیشنهاد می‌شود

پیام بگذارید