مجله خبری و آموزشی هوش مصنوعی

خبرهای جذاب برای مشترکین پرمیوم هم‌نگار و البته نه برای کاربران پلن رایگان

توسط هم‌نگار بلاگ
۰ اظهار نظر

تیم هم‌نگار شامل چند جوان ایرانی است با انگیزه و هدف مشترک. «ما وقتی دیدیم کاربران ایرانی با چه دردسرهایی در استفاده از سرویس‌های جذاب هوش مصنوعی مواجه می‌شوند ده سال تجربه‌مان در حوزه توسعه وب را گردهم آوردیم تا پلتفرمی ایجاد کنیم که ایرانی‌ها بدون دردسر بتوانند بروزترین سرویس‌های هوش مصنوعی را تجربه کرده و از این امکان بسیار مفید در کسب و کارشان بهره‌مند شوند.

سرمایه‌های اندک‌مان را روی هم گذاشتیم و با همه چالش‌های طاقت‌فرسایی که در اینترنت از نوع ایرانی‌اش وجود دارد این پروژه را ممکن کردیم. برای آن که ثابت کنیم هدف ما تنها سودآوری نیست، زمانی که بهای اینترنت در ایران افزایش یافت، قیمت پلن‌های اشتراک‌مان را به نصف کاهش دادیم. و پلن رایگان که کاربران بتوانند تمام امکانات هم‌نگار را تست کنند.

پیش به سوی سرویس‌های مجانی

اما خبر این است که بیش از ۹۵٪ کاربرانی که به طور روزانه در هم‌نگار ثبت نام می‌کنند فقط از پلن رایگان استفاده می‌کنند. بسیاری از آنها – در زمانی که برای آسانی کار شما – تاییدیه ایمیل در هنگام ثبت نام وجود نداشت با ایمیل های فیک ثبت نام می‌کردند و به طور مداوم از پلن رایگان استفاده می‌کردند. در حالی که ما با اشتیاق از جیب‌مان هزینه می‌کردیم تا قابلیت‌های جدید را برای استفاده کاربران به هم‌نگار بیاوریم آنها مشغول استفاده رایگان و مداوم از حجم کلماتی بودند که ما برای آن هزینه می‌پرداختیم.

بنا به تجربه مارکتینگ، در هر سرویسی که ارایه می‌کنید تعدادی از سوءاستفاده‌کنندگان هستند که تمایل دارند بدون پرداخت مبلغی از خدمات استفاده کنند. اما حقیقت این است که انتظار چنین درصد بالایی را نداشتیم. تا جایی که امکان‌پذیر بود تحمل کردیم اما در نهایت تصمیم سخت را گرفتیم. تصمیم ما این است که پلتفرم خود را به یک سرویس پرمیوم تبدیل کنیم تا افرادی که ارزش خدمات مورد استفاده‌شان را می‌دانند از امکانات آن استفاده کنند.

البته باید به موضوع دیگری هم اشاره کنیم که بنا به دلایلی مثل تحریم و عدم وجود قانون کپی رایت در ایران، ما به استفاده رایگان از خدمات خارجی عادت کرده‌ایم و برای همین است برخی از ایرانی‌هایی که به کشورهای خارجی مهاجرت می‌کنند از هزینه‌ها شکایت دارند و به مشکلات مهاجرت اشاره می‌کنند چرا که به دلیل رعایت حقوق معنوی و مادی، باید بهای هر چیز کوچک و بزرگی که از آن استفاده می‌کنند را بپردازند.

اکنون پلن رایگان هم‌نگار حذف شده و به جای آن پلن همیار با بهای ناچیز ارایه شده که ۱۰۰۰ کلمه رایگان ارایه می‌کند. در عوض برای مشترکین هم‌نگار خبرهای جذابی در راه است. برای حمایت از ما و توسعه سریع‌تر قابلیت‌های جدید با خرید پلن‌های اشتراک از ما حمایت کنید

خرید پلن اشتراک هم‌نگار

اتفاقات هیجان‌انگیز پیش رو

البته انگیزه‌های ما همچنان باقی است. قرار است امکان تجربه کردن و بهره‌مندی از برترین سرویس‌های هوش مصنوعی را به هم‌نگار بیاوریم، سرویس‌هایی که نمونه ایرانی ندارد و برای هر کدام از آنها مجبورید به سراغ یک سایت یا اپ خارجی بروید و البته به دلیل عدم امکان پرداخت مجبورید به صورت محدود از پلن رایگان‌شان استفاده کنید،

از هوش مصنوعی Gemini گوگل گرفته تا ویژن OpenAI. از تبدیل متن به صوت و تصویر گرفته تا امکان ساخت استوری و ریلز برای اینستاگرام. هم‌اکنون می‌توانید از تصاویر باکیفیت Dall-E 3 و Stable Diffusion استفاده کنید و به زودی علاقه‌مندان به میدجرنی می‌توانند از این سرویس نیز در هم‌نگار بهره‌مند شوند.

غیر از این‌ها، پلن‌های بسیار جذاب و بزرگی داریم برای توسعه قابلیت‌های مربوط به زبان فارسی، که کسب و کارها و متخصصان و سایر علاقه‌مندان بتوانند تمام نیازهای خود را رفع کنند. دانشجویان و حتی استادان دانشگاه بتوانند برای پژوهش‌های خود یا ساخت پروپوزال از آن استفاده کنند یا دانش‌آموزان بتوانند روش‌های جدیدی از یادگیری را تجربه کنند. کارفرمایان و کسب و کارها از یک سو و کارجویان و متقاضیان از سوی دیگر، بتوانند از سرویس‌های جدیدمان – که بخشی از آنها منتشر شده – بهره‌مند شوند. استارت‌آپ‌ها از ابزارهای بسیار مفید آن برای راه‌اندازی کسب و کار و درآمدزایی استفاده کنند و سایت‌های وردپرس بتوانند با ادغام وردپرس، هم‌نگار را به سایت‌های خود بیاورند.

این مطالب هم پیشنهاد می‌شود

پیام بگذارید