مجله خبری و آموزشی هوش مصنوعی

برترین افزونه‌های ChatGPT مرورگر کروم برای بلاگرها و محتواکارها

توسط کامران روزبه
منتشر شده: آخرین بروز رسانی در تاریخ ۰ اظهار نظر

برنامه های افزودنی ChatGPt کروم برای کسانی که به دنبال انجام کارهای بیشتری به صورت آنلاین با راحتی بیشتر هستند عالی است. از نوشتن پاسخ‌های خودکار که بتوانید انرژی خود را روی کارهایی متمرکز کنید که نیاز به توجه بیشتری دارند تا ذخیره پیام‌های مهم در فضای ابری و دسترسی سریع در هر کجا. تقریبا یک اکستنشن (افزونه) برای هر کاری وجود دارد.

برخی از بهترین افزونه‌های ChatGPt کروم عبارتند از Saved Replies، Cloud Storage، و حتی یکی از برنامه‌های افزودنی که به کاربران اجازه می‌دهد بهره‌وری روزانه خود را پیگیری کنند. با استفاده از این ابزار قدرتمند، کار آنلاین شما مثل همیشه کاربردپذیر خواهد بود.

 

۱- افزونه Chrome Chat-GPT Merlin

یک برنامه افزودنی رایگان و متن باز که دسترسی به هوش مصنوعی OpenAI ChatGPT، از جمله پاسخ‌های هوشمند و شخصی‌سازی شده را ارائه می‌دهد، که هم برای پلتفرم‌های دسکتاپ و هم برای موبایل در دسترس است.

۲- ⭐️ AIPRM (مدیر پرامپت AI)

سئو را با درخواست‌های از پیش ساخته شده، تکمیل خودکار، و ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی بهینه می‌کند و به اشتراک‌گذاری الگوهای پرامپت ساخته شده توسط انجمن‌های اختصاصی را نشان می‌دهد.

۳- افزونه WebChatGPT 

ChatGPT را با نتایج جستجوی وب ادغام می کند و پاسخ های عمیقی را به پرامپت ها ارائه می دهد

۴- ⭐️ خلاصه یوتیوب با ChatGPT یا  YouTube Summary with ChatGPT

با استفاده از ChatGPT، خلاصه‌ها و رونوشت‌هایی را برای ویدیوهای YouTube ایجاد می‌کند، که اغلب برای راحتی کاربر به‌روزرسانی می‌شوند

۵- افزونه Tweethunter.io

توییت‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی و برنامه‌ریزی برای توییتر، با استفاده از موتور NLP ChatGPT، با دسترسی به میلیون‌ها توییت گذشته. نیاز به خرید اشتراک دارد پس از یک دوره آزمایشی رایگان ۷ روزه

۶- ChatGPT برای موتورهای جستجو ChatGPT for Search Engines

از ChatGPT OpenAI برای ارائه پاسخ‌های دقیق به پرسش‌ها در موتورهای جستجو، با تمرکز بر دقت و تعاملات شبیه به انسان استفاده می‌کند

۷- افزونه ⭐️ ChatGPT Writer

ابزار هوش مصنوعی برای ساخت ایمیل ها و پیام ها با متنی شبیه انسان، اولویت دادن به حریم خصوصی و بدون جمع آوری داده های کاربر

۸- افزودنی Ghostwrite

دستیار ایمیل هوش مصنوعی برای Gmail، ایجاد پیش نویس ایمیل با حداقل ورودی، درک زمینه گفتگو

۹- ⭐️ جاسپر Jasper

دستیار محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی برای ایجاد و افزایش حجم محتوا در سراسر اینترنت، با استفاده از فناوری GPT

۱۰ – افزونه Copyleaks

ردیاب محتوای هوش مصنوعی برای شناسایی سرقت ادبی و اطمینان از اصالت محتوا به صورت آنلاین. گزارش های مفصلی در مورد مطابقت متن ارائه می دهد

۱۱- ⭐️ ChatGPT Assistant – از هوش مصنوعی در همه جا استفاده کنید

جستجوی خودکار را در موتورهای جستجوی بزرگ ارایه می‌دهد، به همراه هایلایت کردن املا، و فراهم کردن ویژگی ارسال پرامپت‌ها مستقیماً از omnibar مرورگر.

 

یکی دو افزونه دیگر که از آنها استفاده کرده‌ام مثل EJoy و Sider هم وجود دارد که امکان چت با هوش مصنوعی، نوشتن مقاله، شبکه تجتماعی و قابلیت‌هایی مثل بررسی گرامر و خلاصه‌سازی صفحه وب را ارایه می‌دهد. اما بگذارید یک افزونه به شما معرفی کنم که پس از پیدا کردنش فقط از آن استفاده می‌کنم و افزونه‌های دیگر، به جز آنها که کاربردهای دیگری ارایه می‌دهند را حذف کرده‌ام.

 

افزونه MaxAI.me **

این افزونه تقریبا همه جا در خدمت شما خواهد بود. وقتی در اینستاگرام می‌خواهید کپشن بگذارید برای‌تان ظاهر می‌شود و گزینه‌هایی برای کار بهتر ارایه می‌دهد. در هنگام توییت گذاشتن می‌تواند گرامرتان را چک کند و یا حتی متن را کوتاه و بلند کرده و بازنویسی کند. در هنگام تماشای ویدیوی یوتیوب و مهم‌تر از همه در هنگام جستجوی گوگل ظاهر می‌شود. این اخری، قابلیتی است که باعث شده من مثل سایر افزونه‌ها پس از مدتی استفاده کنارش نگذارم.

این افزونه جستجوی گوگل را برای شما به مرحله بعد می‌برد. به شما اطلاعاتی مثل پاسخ گفتگو درباره کلیدواژه‌ای که جستجو کردید همراه با برترین لینک‌های منابع می‌دهد که می‌توانید با باز کردن پنجره این گفتگو را ادامه دهید و اگر جستجو، نتایج خوبی در بر نداشت با ارایه توضیحات بیشتر در چت، سعی کنید پاسخ درست را پیدا کنید. برخلاف نمونه‌های مشابه، پاسخ‌های MaxAI بسیار دقیق (حتی به زبان فارسی) و جذاب است فقط حیف که برخی از قابلیت‌های بسیار خوبش پولی است و باید پلن را ارتقا دهید. البته اگر مشکل پرداخت خارجی ندارد به خریدنش می‌ارزد (اعتقادم این است که برای چیزهای باارزش باید دست به جیب شویم و به خدمات رایگان عادت نکنیم چون پشت هر سرویس، آدم‌هایی هستند که زحمت کشیده‌اند و هزینه‌های‌شان را از این راه درمی‌آورند)

 

این مطالب هم پیشنهاد می‌شود

پیام بگذارید